Klientu atbalsts

Klientu apmierinātība ir Fortinet  galvenā prioritāte. Fortinet FortiCare atbalsta piedāvājums nodrošina globālu atbalstu visiem Fortinet produktiem un augstākās kvalitātes atbalsta pakalpojumus. Ar FortiCare atbalstu klienti var būt pārliecināti, ka viņu Fortinet drošības produkti strādā optimāli un aizsargā  korporatīvos aktīvus.

Galalietotājiem Fortinet piedāvā vairākus FortiCare atbalsta līgumu variantus, tādējādi ļaujot iegūt tieši viņu vajadzībām  nepieciešamā atbalsta līmeni. Par pievilcīgām cenām iespējams  24x7 un 8x5 atbalsts. Abi varianti ietver programmatūras / programmaparatūras atjauninājumus un uzlabojumus; tehniskā atbalsta pakalpojumus;  aparatūras nomaiņu, ja tas ir nepieciešams.

FortiCare 24X7 visaptverošs atbalsts

24x7 visaptverošais atbalsts domāts klientiem, kuriem nepieciešama diennakts piekļuve kritisko infrastruktūru atbalsta pakalpojumiem. Papildu tiešsaistes pieejamībai, 24x7 nodrošina atbalstu pa telefonu jebkurā diennakts laikā un arī iekārtu paātrinātu nomaiņu, sniedzot klientam patiešām visaptverošu un pieejamu atbalstu.

FortiCare 8x5 pastiprināts atbalsts

Fortinet FortiCare 8x5 pastiprinātais atbalsta piedāvājums ir paredzēts klientiem, kuriem nepieciešams atbalsts vietējos darba laikos, FortiCare 8X5  ietver piekļuvi atbalsta pakalpojumiem, izmantojot tālruni, klientu atbalsta tīmekļa portālu un tiešsaistes čata sistēmu.

Profesionālie pakalpojumi

Kompleksai drošības ieviešanai nepieciešama mērķtiecīga plānošana, rūpīga pārbaude, efektīva zināšanu nodošana un nevainojama vadība. Fortinet profesionālie pakalpojumi sniedz plaša spektra tehniskos un projektu vadības pakalpojumus, lai nodrošinātu uzticamu tīkla drošību un savlaicīgas piegādes budžeta ietvaros.

Uzņēmumu projektu lielākā daļa ir balstīta uz darbu pārskatiem, kas tiek izstrādāti ciešā sadarbībā ar klientu. Fortinet piešķir profesionālu projektu vadītāju, kurš ir atbildīgs par darba pārskatu izstrādi un pārvalda projekta darbības jomas, grafikus, resursus un projekta kvalitāti.

Fortinet piedāvā arī plašu profesionālo pakalpojumu klāstu, kas ir paredzēts, lai risinātu konkrētas klientu vajadzības. Tie ietver iepriekš izstrādātu rezultātu kopumu, kas parasti koncentrējas uz standarta ieviešanas vai migrācijas pakalpojumiem.

Fortinet profesionālo pakalpojumu metodika aptver četrus standarta dzīves cikla posmus: arhitektūra un dizains; ieviešana un attīstība;  pārejas pakalpojumi un operatīvie pakalpojumi. Atkarībā no iesaistīšanās sarežģītības un pieejamiem iekšējiem resursiem, klienti var izvēlēties jebkuru vai visus no šiem pakalpojumiem.